tanha

خرید بک لینک
میخواستم بنویسم که الحمدلله که یه نفر هم نظر نمیده!!!!

tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

خیر است انشالله!جمله ای که همیشه و در اکثر اوقات ازش استفاده میکنم!البته من میگم خیره ایشالله!کتابیش رو اینجا نوشتم!امشب عروسی دعوتیم!عروسی مججمع تشریفات یادم باشه سرچ کنم....امشب میرم خونه قدسی.عروسی قبلی که نه نه فوت کرده بود که من شرکت نکردم!دیگه بعد از این هم میرررررهههههه تا خدا میدونه! tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

سرچ کردم ..... عجب جاییییی!

برو مینیم بابا.......

کار زیاد دارم در حدی که نمیدونم کدومش رو انجام بدم!

+ نوشته شده در یکشنبه یکم مرداد ۱۳۹۶ساعت 9:19 توسط tanha |
tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

امروز آخرین روزه دهه کرامته و فردا میلاد امام رضا!!رفتیم شمال و اومدیم و چهههه شمالی!؟؟؟چهارشنبه اینا افتاب سوخته شدن!!گاهی فکر میکنم این فاطمه اصلا بزرگ نشده.....نمیدونم چطور میخواد مدیریت کنه!خودش ...حساسیت نشون میده طرف که سواستفاده شو میکنه .... این شاکی میشه که چراااا سو استفادده کرد!!اول tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

اصلا نشد بگم رفتیم گیلان ... نزدیک حاجی بکنده!! :))) بندر کیاشهر .... ساحل عسگر آباد....جنگل و دریا کنار هم بود!!

فکر کنم اون موقع هم که من ناخنم شکست چهارشنبه بود!!

این چهارشنبه هم برای ما آدم شده!!

نمیدونم به فاطمه بگم این حرفا رو یا نه!!!!

اصلا خوشی نیومدده به ماااا شایدم اومده ما خبر نداریم!

+ نوشته شده در پنجشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 11:0 توسط tanha |
tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

آاخ جون

میخواستم آینده نویسی کنم ولی ....فعلا ولش کن!

tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

نمدونم چه جوری میخواد حل بشه!!البته اگه خدا بخواد ....کاری نداره!یه موج مثبت میخوام ..... خیره ایشالله .....میخوام برم به سال بعد هممین امروز.....بسم اللهامروز 14 مرداد 97 !!الحمدلله ....نی نی کوچولوم خوبه و اینجا ....تو دل مامانش لالا کرده!رضا هنوز از یونی نیومده و ... قراره بیاد مارو ببره tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

نمیدونم چی بگم!

من هیچ کار نکردم!

tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

ظهر تا اومدم بنویسم رضا اومد تو!فقط ثبت رو زدمو پریدم تو دلش!میخواستم بنویسم که من هپ کاری نکردم نه برای کشورم نه برای امام زمانم نه برای مادر و پدرم و نه برای دل خودم نه برای قرآنم و نه برای خدای خوب خودم!نمیدونم شاید خدا ونم خودش بشینه و برگه ی عمرمو ارفاقی تصحیح کنه تا بلکن حتی شده یه 0.25 ازش tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

کاش میتونستم .... کاری کنم برای آدم های بی مسئولیت!وقتی هنوز وقت ثبت نام هست برای چی مردم رو ...اذیت میکنن....مدرسه بزرگسالان مسخره....برای یه امتحان .... چرا باید بهشون کلک زد تا کار انجام بشه چرا وقتی سعید رفت برای پیگیری انجام ندادن!.....خدا از سرشون نگذره....واگذارشون میکنم به خدایقادر!فعل tanha...

ما را در سایت tanha دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:15

صفحه بندی